Pastoor Vulllinghsstraat 14

5975 AP Sevenum

Bij niet urgente vragen

Stuurt u ons een e-consult

Spreekuren

Sevenum huisarts

Spreekuren

De praktijk is iedere werkdag geopend van:
08.00 – 12.00  en 13.00 – 17.00 

Het service punt van Benu is iedere werkdag geopend van:
13.00 – 17.00 

Huisartsenpraktijk America: 077-4641707 toets 3
Huisartsenpraktijk Sevenum: 077-4674175 toets 3

Voor alle spreekuren dient u altijd een afspraak te maken.
U kunt een afspraak plannen bij de assistente vanaf 8.00 uur tot 12.00 uur ’s morgens en ’s middags van 13.00 tot 17.00 uur.
Bij het maken van een afspraak zal de assistente u vragen naar de reden van uw contact. Zij doet dit om zo goed mogelijk een inschatting te maken van de aard van de spoedeisendheid van uw klachten. De assistente is hiertoe opgeleid en heeft net als de huisarts de plicht om vertrouwelijk met uw informatie om te gaan.

Per persoon reserveren wij 10 minuten spreekuurtijd per vraag. 

Iedere werkdag is er op één van onze praktijken een huisarts aanwezig voor spreekuur.

Op onze praktijken is een verpleegkundig specialist werkzaam. Zij behandelt klachten op het gebied van keel, neus, oor, huid, gewrichten en urinewegen zelfstandig. Indien noodzakelijk overlegt zij met de huisarts.

Ook de assistentes hebben een eigen spreekuur. U kunt bij de assistente terecht voor o.a.

  • herhaalrecepten,
  • het meten van uw bloeddruk, lengte of gewicht,
  • het aanstippen van wratten,
  • het uitspuiten van oren,
  • het verwijderen van hechtingen,
  • het controleren van urine,
  • het afnemen van een zwangerschapstest,
  • een suiker of HB controle,
  • 30 minuten bloeddrukmeting,
  • het zetten van injecties,
  • het verzorgen van wonden,
  • het zwachtelen van benen.

De praktijkondersteuner Somatiek begeleidt onder supervisie van de huisarts de patiënten met chronische ziekten zoals Diabetes Mellitus en COPD. Ook voor vragen rond ouderenzorg kunt u bij haar terecht.
De praktijkondersteuner Somatisch werkt onder supervisie van de huisarts

De praktijkondersteuner GGZ begeleidt patienten met psychosociale problemen. Bij psychische klachten als somberheid, angst, opvoedkundige problemen, sociale problemen of rouwverwerking, waar u zelf niet goed uit kunt komen, kan de huisarts u hiernaar verwijzen. Zij zal uw problemen uitgebreider in kaart brengen en met u afspraken maken over welke behandeling u gaat krijgen en hoe vaak u contact heeft met elkaar. Waar nodig kunnen andere hulpverleners (bijvoorbeeld psycholoog) worden ingezet.

De praktijkondersteuner GGZ werkt ook onder supervisie van de huisarts.

De praktijkondersteuner GGZ begeleidt patienten met psychosociale problemen. Bij psychische klachten als somberheid, angst, opvoedkundige problemen, sociale problemen of rouwverwerking, waar u zelf niet goed uit kunt komen, kan de huisarts u hiernaar verwijzen. Zij zal uw problemen uitgebreider in kaart brengen en met u afspraken maken over welke behandeling u gaat krijgen en hoe vaak u contact heeft met elkaar. Waar nodig kunnen andere hulpverleners (bijvoorbeeld psycholoog) worden ingezet.

De praktijkondersteuner GGZ werkt ook onder supervisie van de huisarts.

Indien u verhinderd bent voor een reeds gemaakt afspraak vragen wij u deze 24 uur tevoren af te melden. Bij het niet verschijnen op een afspraak zonder afmelding, zowel bij uw huisarts, assistente, praktijkondersteuner en/of psychologe, zijn wij helaas genoodzaakt om deze bij u in rekening te brengen.
Het is voor u niet mogelijk om dit bij uw zorgverzekeraar te declareren.

De laatste jaren merken we dat er steeds vaker mensen niet op hun afspraak verschijnen zonder zich daarvoor af te melden. Dit is natuurlijk erg vervelend, vooral voor andere mensen die daardoor langer moeten wachten voordat ze bij ons terecht kunnen. De overgebleven tijd kan namelijk niet meer worden ingepland voor andere patiënten. Met de toenemende druk op de zorg zien we dat dit een steeds groter probleem wordt.

Daarom hebben we besloten deze “verloren” tijd bij het niet verschijnen op een afspraak, zonder dat u dit tijdig gemeld heeft, in rekening te brengen. Dit wordt soms ook wel een “no-show” tarief genoemd.

 

Bent u 3 keer of vaker uw afspraak vergeten of heeft u deze niet tijdig hebben afgezegd dan gaat u hier een factuur voor ontvangen.
Let op: uw zorgverzekeraar vergoedt een no-show factuur niet. U moet deze dus zelf betalen.

 

Kunt u niet op uw afspraak komen?

Het kan altijd gebeuren dat een gemaakte afspraak niet door kan gaan.
Meld dit dan uiterlijk 24 uur van tevoren telefonisch bij de assistente.
Mocht u op maandag een afspraak hebben die niet door kan gaan, belt u dan zo vroeg mogelijk op maandagochtend.
Er wordt dan geen ‘no-show’ tarief berekend.

 

Hoogte van het ‘no-show’ tarief

Voor het niet aanwezig zijn bij een afspraak, zonder dat u zich daarvoor tijdig heeft afgemeld, kunnen wij de volgende bedragen in rekening brengen:
Voor afspraken korter dan 30 minuten € 15,-
Voor afspraken van 30 minuten of langer € 25,-

Translate »

Login in het portaal van uw Huisarts

Om uw dossier te bekijken dient u in te loggen in het patiëntenportaal. U hebt hier DigiD voor nodig.

Heeft u hulp nodig om in te loggen? Bekijk dan de instructie via de video.

Dossier inzage

Uw huisarts zet alle informatie over uw gezondheid in de computer. Dat heet een medisch dossier. De huisarts zet er bijvoorbeeld in welke ziektes u heeft, welke onderzoeken en behandelingen u heeft gehad en welke medicijnen u gebruikt. Zo staan uw medische gegevens allemaal bij elkaar.

Gegevensuitwisseling

Hoe werkt het Landelijk Schakelpunt?

Je (huis)arts en je apotheken kunnen hun computer aansluiten op het Landelijk Schakelpunt (LSP). Via het LSP kunnen ze jouw belangrijkste medische gegevens delen. Een andere zorgverlener kan die medische gegevens bekijken.
In onderstaande video wordt kort uitgelegd hoe het LSP werkt als je op de huisartsenpost komt.

Login in het portaal van uw Huisarts

Om uw actuele medicatie te bekijken en te herhalen dient u in te loggen in het patiëntenportaal. U hebt hier DigiD voor nodig. Klik op de knop hieronder om in te loggen.

Heeft u hulp nodig om in te loggen? Bekijk dan de instructie via de video.

Herhaalmedicatie

U kunt via deze website uw eigen chronisch actieve medicatie herhalen.

Als u langere tijd één of meerdere medicijnen gebruikt, heeft de apotheek speciaal voor u een gratis service: zij zorgen ervoor dat uw medicijnen op een vooraf afgesproken tijdstip klaar staan. U hoeft dan bijna nooit meer een herhaalrecept bij uw huisarts aan te vragen.

Login in het portaal van uw Huisarts

Om een e-consult (een belangrijk minder dringend bericht) te versturen aan uw huisarts dient u in te loggen in het patiëntenportaal. U hebt hier DigiD voor nodig. Klik op de knop hieronder om in te loggen.

 

Heeft u hulp nodig om in te loggen? Bekijk dan de instructie via de video.

E-Consult

Bij minder dringende klachten kunt ons een e-Consult sturen. Onze praktijk beantwoord uw vraag dan meestal binnen 48h. Omdat u niet belt scheelt dit ons inkomende telefoontjes en helpt dit ons om drukte te spreiden.

Toch liever telefonisch? Bel voor een afspraak

Login in het portaal van uw Huisarts

Om de uitslag van uw recente (lab-) onderzoek te bekijken dient u in te loggen in het patiëntenportaal. U hebt hier DigiD voor nodig. Klik op de knop hieronder om in te loggen.

Heeft u hulp nodig om in te loggen? Bekijk dan de instructie via de video.

Uitslagen onderzoek

Via Mijn Medisch Dossier is het mogelijk om inzage in uw medisch dossier te verkrijgen. Het is mogelijk om inzicht te verkrijgen in onderstaande punten:

– Laboratoriumuitslagen
– Lichamelijk onderzoek
– Toegangslogboek
– Verslaglegging
– Overgevoeligheden en bijzonderheden
– Mijn documenten
– Actueel medicatieoverzicht

Registreer uzelf bij onze praktijk

1
2
3
4
Kunt u ook aangeven waarvoor?
Toestemming LSP Voor informatie zie:
https://www.volgjezorg.nl/toestemming *

Wij nemen nieuwe patiënten aan

Schrijf u in via het formulier

Wij zijn open voor nieuwe inschrijvingen. Vul het formulier volledig in. U ontvangt binnen 72 uur een bevestiging van onze praktijk per mail. 

Heeft u nog verdere vragen? Dan kunt u een telefonische terugbelafspraak maken. 

Neem hiervoor contact op met onze doktersassistente.

Bel voor een afspraak

Login in het portaal van uw Huisarts

Om online een afspraak te maken dient u in te loggen in het patiëntenportaal. U hebt hier DigiD voor nodig. Klik op de knop hieronder om in te loggen.

Heeft u hulp nodig om in te loggen? Bekijk dan de instructie via de video.

Heb ik wel een afspraak nodig?

Liever telefonisch?

Herhaalrecept Bestellen

1
Uw gegevens
2
Gegevens Apotheek
3
Medicijnen
4
Last Page
Voorletters
Achternaam
Geboortedatum
Email *
Telefoonnummer
Apotheek
Laten Bezorgen?
Medicijnen
Opmerkingen
Ga naar de inhoud